210201
Utmattningssyndrom [Elektronisk resurs]
Omslagsbild
Av: Jansson, Rolf
Utgivningsår: 2019
Språk: Svenska
Medietyp: E-ljudbok
Förlag: Bokförlaget Upsaliensis AB
Anmärkning:
E-ljudbok (strömmande)
Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna
Totalt antal lån: 0
Antal lån i år: 0
Antal reservationer: 0
Innehållsbeskrivning
Utmattningssyndrom - hantera utbrändhet, trötthet, stress, utmattningAtt gå in i väggen eller att få utmattningssyndrom kan drabba oss alla. Det kan vara något som händer i privatlivet eller något som får dig ur balans på arbetsplatsen. Ofta finns det någon form av långvarig stress i bakgrunden. När symptomen väl är ett faktum kan det kännas som att man hamnat i en återvändsgränd. Men det finns vägar för återhämtning. Det finns vägar för att återfå balansen. Tänk dig att kunna återfå din livsgnista och din livsenergi. Hur skulle du använda all denna nya energi och frihet? Självhypnos kan användas vid utmattningssyndrom för att hjälpa dig att lösgöra dig från ditt förflutna. Med hjälp av ditt undermedvetna kan vi sedan använda alla dina inre resurser och övertygelser för att på ett djupt inre plan åstadkomma de förändringar som är nödvändiga. Om du på ett medvetet plan kunde kontrollera din utmattning eller din utbrändhet, så hade du redan tagit itu med det, eller hur? Det faktum att du inte har kunnat måste betyda att problemet finns lagrat i ditt undermedvetna. Förändring kräver en omprogrammering av ditt undermedvetna (ditt omedvetna jag). Detta självhypnos-program arbetar direkt med ditt undermedvetna för att lösa upp lagrade konflikter. Målet är att återfå energi och uppnå balans. Hitta djup vila, energi och motivation för återhämtning Vårt program hjälper dig att lindra dina känslor av utmattning och utbrändhet. Det ska inte behöva kännas som att allting känns tio gånger jobbigare än normalt. Ditt arbete, ditt sociala liv och varje fysisk ansträngning ska inte behöva kännas som svåra hinder som måste forceras, utan mer som njutbara delar av ditt liv. Det kan även vara så att din utbrändhet fjärmat dig från vanligt vardagsliv. Kanske har du fått svårt för att bara gå ut och ta en vanlig promenad eller för att tacka ja till sociala tillställningar. Självhypnos ka

Andra titlar av samma författare

210205
Av: Jansson, Rolf
210204
Av: Jansson, Rolf
210203
209957
Av: Jansson, Rolf
212011
Av: Jansson, Rolf
212342
Av: Jansson, Rolf
212343
212344
Av: Jansson, Rolf
212341
212340
Av: Jansson, Rolf
212332
Av: Jansson, Rolf
212330
Av: Jansson, Rolf
212329
Av: Jansson, Rolf
212331
Av: Jansson, Rolf
212353
212339
Av: Jansson, Rolf
212338
Av: Jansson, Rolf

Liknande titlar

195610
138342
Av: Holmgren, Emma
182016
Av: Voltaire, Anna
210203
209957
Av: Jansson, Rolf
211319
Av: Påhlsson, Sophie
212327
Av: Jansson, Rolf
195454
Av: Josefin
195593
Av: Fridebäck, Michael
195594
Av: Fridebäck, Michael
196390
Av: Josefin
196619
197152
197338
Av: Magnusson, Madeleine
197340
Av: Gyllensvan, Camilla
197341
Av: Gyllensvan, Camilla

Språk

Sök vidare

Taggar

Hultsfreds bibliotek

Öppettider

Måndag: 09:00 - 19:00
Tisdag: 09:00 - 17:00
Onsdag: 09:00 - 19:00
Torsdag: 10:00 - 17:00
Fredag: 09:00 - 17:00
Lördag: 10:00 - 13:00

Virserums bibliotek

Öppettider

Måndag: 10:00 - 19:00
Tisdag: 15:00 - 19:00
Onsdag: 10:00 - 15:00
Fredag: 10:00 - 15:00